Zakres usług i korzyści przy współpracy z biurem nieruchomości Duet Broker

  • Spotkanie inauguracyjne, dokonanie wizji lokalnej zbywanej nieruchomości, poznanie potrzeb i oczekiwań sprzedającego oraz przedstawienie planu/harmonogramu działania,

     

  • Analiza dokumentów własnościowych oraz identyfikacja ewentualnych problemów/kwestii prawnych do rozwiązania przed przystąpieniem do finalizowania transakcji sprzedaży,

     

  • Ustalenie wykazu dokumentów i pomoc w ich sukcesywnym kompletowaniu na potrzeby przyszłej umowy przeniesienia własności,

     

  • Zebranie informacji o wysokości rachunków i opłat z tytułu użytkowania posiadanego domu/lokalu/działki, co pozwoli na przedstawienie potencjalnemu nabywcy – rzetelnej informacji o kosztach eksploatacji nieruchomości,

     

  • Efektywny home staging (posprzątanie i ciekawa aranżacja) poszerzony w razie potrzeby o drobny remont/lifting,

     

  • Przeprowadzenie profesjonalnej sesji zdjęciowej nieruchomości, w tym m.in. wykonanie zdjęć 360°, przygotowanie prezentacji w formie spaceru 3D, opracowanie rzutu; opcjonalnie dostępna jest także możliwość sfotografowania/sfilmowania nieruchomości z drona,

     

  • Przygotowanie fachowego opisu dla sprzedawanej nieruchomości, z założeniem koncentracji na wyeksponowaniu atutów oferty i umieszczenie jej w serwisie sprzedażowym DUET BROKER oraz na zewnętrznych, branżowych platformach partnerskich,
  • Opracowanie i wdrożenie planu kompleksowego marketingu dla oferty sprzedażowej (m.in. poprzez media społecznościowe i fanpage DUET BROKER, ekspozycję bannera informacyjno-reklamowego na nieruchomości oraz inne kanały promocji),

     

  • Każdorazowe ustalanie dogodnych dla obu stron terminów oględzin nieruchomości oraz aktywne uczestnictwo w trakcie spotkań z potencjalnymi nabywcami,

     

  • Negocjowanie warunków z potencjalnym kupcem, w tym jak najwyższej ceny, będącej wypadkową oczekiwań sprzedającego, cen transakcyjnych i ofertowych, a także wysokości zadatku, terminów płatności, sfinalizowania transakcji oraz przekazania nieruchomości,

     

  • Okresowe raportowanie prac i postępów zmierzających do finalizacji sprzedaży nieruchomości,

     

  • Dostarczenie kompletu dokumentów do kancelarii notarialnej, organizacja i koordynacja całego procesu sprzedażowego oraz obecność podczas podpisywania aktu przeniesienia własności,

     

  • Pomoc w formalnym przekazaniu nieruchomości oraz sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego,

     

  • Objęcie całego procesu sprzedaży nieruchomości ubezpieczeniem OC.
Biuro

Kołobrzeska 13, lok. 207
11-041 Olsztyn
NIP: 7411874129
tel./fax: 89 513 01 50
biuro@duetbroker.pl

Adam Cheński

Manager, specjalista ds. nieruchomości
tel.: 797 021 416
adamchenski@duetbroker.pl

Angelika Cheńska

Manager, specjalista ds. nieruchomości
tel.: 797 085 001
angelikachenska@duetbroker.pl

© 2021 Duet Broker. Wszelkie prawa zastrzeżone

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.

Administrator Danych
Polityka Prywatności
Akceptuję